Mućke

Datum: 22.11.2007

Puštena u promet spojna cesta sa autocestom koje nema


Dugo očekivano otvorenje autoceste u Velikoj Gorici dogodilo se u četvrtak 22. studenog 2007. godine. Hrvatske autoceste pustile su u promet nešto što su nazvali istočna obilaznica oko Velike Gorice. Ta, po Hrvatskim autocestama istočna obilaznica, u stvari je spojna cesta za buduću autocestu Zagreb - Sisak. Prva dionica te autoceste, od Zagreba do Velike Gorice, trebala je biti gotova do listopada ove godine. Očito je za hrvatske graditelje to bio jako zahtjevan projekt u kojem nisu uspjeli utvrditi prioritete. Graditi prvo ono što je glavno, autocestu, a potom i pomoćne objekte. Tako su dovršili dva nadvožnjaka iznad ceste koje nema, dovršili su i spojnu cestu za cestu koje nema. Sve to zajedno opremljeno je sa kompletnom opremom, ogradama, semaforima, rasvjetom, horizontalnom i vertikalnom signalizacijom... Sve zajedno izgleda zastrašujuće jer nema uporabnu funkciju. Ovakvo nešto do sada smo mogli gledati u komedijama Boruta i njegove izmišljene zemlje ili onih tipa glup, gluplji.

Sa otvaranja radova na autocesti

Puštanju u promet od političara “uveličao” je samo ministar financija Ivan Šuker. Razlog za takvo “ilegalno” puštanje ceste u promet mogao bi biti u činjenici da smo početkom mjeseca pisali o toj temi, Dovršena autocesta Zagreb – Sisak? , a javnosti se nije svidio takav način gospodarenja. Pored toga, baš taj dio ceste nazvan istočnom obilaznicom, nije dovršen. Naime, u većem djelu nema rasvjete, zaštitne ograde i semafora. Radovi se još uvjek izvode. Dovršeni su radovi samo oko nadvožnjaka i komadića autoceste i taj dio bi vjerojatno bio svečano otvoren da nismo već prije otkrili da autocesta ne vodi nikud.

HRVATSKE autoceste pustile su danas u promet dio istočne obilaznice oko Velike Gorice. Puštanju u promet od političara nazočio je samo ministar financija Ivan Šuker, što je u Zagrebačkoj županiji naišlo na negodovanje županijskih dužnosnika.

U županiji žale što "Hrvatske autoceste nisu smatrale potrebnim na obilježavanje puštanja u promet dijela obilaznice pozvati predstavnike Zagrebačke županije", te smatraju da je otvaranje obilaznice "ispolitizirano i iskorišteno u predizborne svrhe".

Šuker je pak na svečanosti rekao kako je danas trebala biti otvorena autocesta od Velike Gorice do Buševca i u drugom smjeru do Jakuševca, ali to nije bilo moguće zbog opstrukcije lokalnih vlasti. Šuker je pri tom kao krivca prokazao gradonačelnika Velike Gorice, Tonina Piculu.

Više pročitajte na indeks.hr

Nadam se da će ovi izbori hrvatskoj donijeti promjene, a te promjene da će organizirati funkcioniranje institucija koje će vršiti kontrolu i nadzor kriminalnih skupina poput Hrvatskih autocesta. Da će u sklopu tih promjena policija i pravosuđe raditi posao prema zakonima a ne prema potrebama premijera i njegovih štetočina. Volio bi da ovakve slučajeve više ne gledamo niti u komedijama. Mislim da Ministar Šuker mrzi Veliku Goricu i njene stanovnike više nego što je to normalno. Da nije tako tražio bi od državnog odvjetništva da istraži tko je odlučio da se napravi cesta koja ne rješava ništa i tko je onemogućio izgradnja ceste koja je trebala prometno deblokirati Veliku Goricu. Cesta od Gorice do Domovinskog mosta. Možda se to i ne treba istražiti, možda u tome ima prste sam ministar i njegov šef.

Jedno je sigurno, politika HDZ-a je poput ove autoceste koja ne vodi nikud. Nadam se da će cesta ipak voditi nekud.

Pogledajte kako to izgleda na satelitu.


E mail