Mućke

Datum: 28.03.2007

Peti zagrebački kapitalni projekt


Ovih dana opet smo svjedoci igrokaza zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića. Poskupljenja koja je uveo početkom godine pokušava opravdati nekim kapitalnim projektima. Jedan od tih, točnije peti kapitalni projekt je Zračna luka Zagreb. Prema pisanju Večernjeg lista, u proširenju zračne luke sudjelovati će država sa 60% ulaganja i grad Zagreb sa 40%.

Zračna luka Zagreb

Pokušajmo utvrditi što se krije iza te informacije.

Zračna luka Zagreb je društvo sa ograničenom odgovornošću u čijem temeljnom kapitalu sudjeluju Republika Hrvatska sa 55% , grad Zagreb sa 35%, Zagrebačka županija sa 5% i grad Velika Gorica sa 5% udjela. Zračna luka ima svoju skupštinu, nadzorni odbor i upravu.

Predsjednik skupštine je ministar Kalmeta, predsjednik nadzornog odbora Josip Budimir, upravu predstavlja Boško Matković.

Do sada Zračna luka Zagreb i njeni legalni predstavnici nisu predstavili planove širenja zračne luke. Ne zna se što će se graditi, gdje će se graditi, koliko će to koštati.

Nelegalni gazda Bandić, zna da će to koštati 100% i da će 60% dati država 40% grad Zagreb. Što je sa Zagrebačkom županijom i gradom Velikom Goricom? Pita li se njih išta?

Peti zagrebački kapitalni projekt je samo priča bez ikakvih osnova. Plitka priča koja bi trebala bahata poskupljenja pretvoriti u zlatne projekte. Također bi trebala sakriti poslovne promašaje i nepravilnosti u poslovanju uprava Zračne luke Zagreb. Milan Bandić, u vrijeme kada su utvrđene nepravilnosti na Zračnoj luci Zagreb bio je predsjednik nadzornog odbora. Umjesto da odgovara za nepravilnosti, uz pomoć današnjeg direktora Boška Matkovića, prikrio je gubitke i nepravilnosti. Zračna luka Zagreb zaostala je u razvoju i zbog neopravdanih Bandić – Leko ulaganja Zračne luke Zagreb u Zračnu luku Mostar i Soko - air. Na što lići zračna luka pogledajte u galeriji.


E mail