Home

Datum: 28.04.2023

Dosta je ponižavanja i diskriminacije


Živimo u vremenu kada se sve češće ljudi odvaže i javno progovore o zlostavljanju i ponižavanju.
Ne znam kuda bi ovo što ću sada ispričati, spadalo. Zlostavljanje, ponižavanje ili diskriminacija?
Diskriminacija onih koji dolaze preko HZZO-a?

Dakle priča ide ovako, naručen sam kod zubara, točnije dr. Darka Gmaza 27.4.2023. godine u 15 sati. Upravo mi je dr. Gmaz prilikom zadnjeg posjeta, 19.4.2023., odredio datum i vrijeme i napisao karticu koju eto prilažem uz ovaj tekst.

Deset minuta prije zakazanog vremena došao sam ispred ordinacije. U 15 sati, vrijeme kada sam trebao biti primljen u ordinaciju na obradu, u ordinaciju je pozvana druga pacijentica a sestra me pozvala u praznu ordinaciju i jako ljubazno mi pokušala objasniti da joj je žao što me neće primiti, ali da su se podaci o naručivanju izbrisali i da će mi dati drugi termin. Ili, pitati će doktora da malo pričekam. Ok, mislio sam, mogu pričekati 15, 20 minuta, zašto ne.
Nakon konzultacije s doktorom Gmazom sestra se vratila i veli da bi trebao čekati sat vremena. Na to nisam pristao, zatražio sam novi termin, te sam poručio doktoru:
Izbrisani podaci ili ne, došao sam u zakazano vrijeme, pokazao karton kojim me doktor naručio. Termin u 15 sati je bio moj.

Međutim, doktor je nekog naručio nakon, kako oni kažu obrisanih podataka, i sada je taj netko imao prednost. Da li je ta prednost zbog plaćanja u gotovini ne znam ali znam da sam dvadesetak godina pacijent ordinacije Gmaz i da je HZZO u svemu tom vremenu uredno plaćao sve što je za mene radio. Uredno sam platio gotovinom i radnje koje HZZO ne priznaje. Račun od dr. Gmaza nikad nisam dobio niti vidio.
Isto tako, doktor se nije udostojio sam doći i plasirati lažna opravdanja, već je to morala napraviti sestra. Njoj se ispričavam ako sam djelovao grubo, ona nije kriva.
Doktor, vodi ordinaciju i za nju je odgovoran. Doktoru je ispod časti razgovarati s pacijentom, tipa Ivan Hrvačić.

Što se tiče opravdanja o navodno izbrisanim podacima naručivanja iz računala, to je još jedan bezobrazluk, jer se smatra da su pacijenti budale koje nemaju pojma o računalima i bazama podataka. Dakle postoji nešto što se zove backup. Podaci se kopiraju i spremaju kako bi se u slučaju brisanja mogli vratiti.
Na kraju, znam da bi zbog ove javne objave mogao imati problema tipa loša stomatološke usluge. Izbacivanje iz ordinacije. Ali nema veze, progovorio sam jer smatram da smo svi ljudi, i doktori i pacijenti i da se treba prema svakom jednako ponašati. Plaćao on gotovinom ili preko HZZO a, bio on bogat ili siromašan, prijatelj ili samo pacijent.
Trebaju „majstori“ obmana i ponižavanja shvatiti da su nam svima dostupni mediji i da u svakom trenutku možemo javno istupiti.
Dobio sam novi termin kod dr. Gmaza, biti ću tamo u zakazano vrijeme bez obzira na ovu objavu. Stojim iza svake riječi.


E mail

Komentiraj

Ispis
Komentara(0)