Datum: 14.12.2021
Odgovor Kia Hrvatska na prigovor o radu servisa
Tamo negdje oko 1. prosinca objavio sam prigovor na rad ovlaštenog KIA servisa. U tom prigovoru žalio sam se drzak i neprofesionalni pristup osoba zaduženih za servis vozila.
Danas je stigao odgovor koji prenosim u cijelosti kao i moj odgovor na taj odgovor.
Poštovani g. Hrvačić,
žao nam je zbog Vašeg nezadovoljstva. Naši klijenti su u velikoj mjeri zadovoljni uslugama koje pruža ovlašteni KIA servis Maxx Auto d.o.o. te smo uistinu iznenađeni čitajući Vaš prigovor.
U informativnom razgovoru s odgovornim djelatnicima servisa utvrdili smo činjenično stanje i doznali da je uistinu došlo do pomaka u prijemu vozila zbog nepredviđene ali potpuno opravdane situacije s vozilom koje je bilo prije Vašeg u rasporedu.
Žao nam je što nije bilo moguće ispoštovati vremenski termin za primitak Vašeg vozila u servis. Nadamo se da možete oprostiti kolegama taj vremenski pomak, da nastavimo daljnju suradnju.
Vezano uz sigurnosne mjere u zaštiti od COVID - 19 virusa u svim ovlaštenim KIA servisima se strogo provode pravila propisana od strane stožera za civilnu zaštitu i interna pravila tvrtke servisera.
To podrazumjeva nošenje zaštitne maske u kontaktu s drugim osobama u zatvorenim prostorima, dezinfekciju ruku, osiguravanje unutrašnjosti vozila stranaka sa zaštitnim navlakama za sjedala, volan i ručicu mjenjača.
Temeljem Zakona o zaštiti potrošača čl.10 na vidljivom mjestu smo istaknuli način na koji se može uložiti prigovor. Budući da nismo tijelo javne uprave niti pružamo javnu uslugu (npr. HEP ili Plinara) tu obavijest nismo dužni staviti na račun nego javno i vidljivo unutar prostorije.
S druge strane Zakon o zaštiti osobnih podataka zabranjuje neovlašteno snimanje pa je ovo što spominjete da ste snimali iz vozila kolege u KIA servisu potpuno nedopustivo i čak utuživo.
Nadamo se da ipak niste neovlašteno snimali unutar poslovnih prostora KIA servisa, kako ne bi servis bio primoran povući odgovarajuće pravne poteze za zaštitu djelatnika.
Nismo u potpunosti sigurni na što ste ciljali kad navodite da su Vas kolege diskriminirali, no nije nam namjera ulaziti u polemiku već Vas savjetovati da nije točno da klijenti ne mogu birati drugi servis u jamstvenom roku. Stoga Vam šaljemo i detaljan popis svih ovlaštenih KIA servisa u Hrvatskoj te ste slobodno odabrati bilo koji drugi ukoliko ste nezadovoljni s uslugama ovlaštenog KIA servisa na Žitnjaku.
Lijep pozdrav,
Poštovani Kia kontakt
Primio sam odgovor na Prigovor na diskriminativno postupanje u servisu KIA vozila koji sam uputio 1. Prosinca 2021. godine. Odgovor je anoniman, bez potpisa, što je u poslovnom smislu nedopustivo. Upravo su se tako, bez predstavljanja ponašale i osobe u servisu.
Da ste čovjek s imenom i prezimenom, a ne bez osjećajni Kia kontakt, možda bi shvatili da je prigovor prvenstveno imao svrhu ispraviti loše procedure prijema vozila i neprimjereno ponašanje osoba koje za Kiu obavljaju servisne radove. Osoba koje su lagale i bez zaštite se kretale zatvorenim prostorom.
Vi priznajete da je bilo "vremenskog pomaka" zbog opravdanih razloga. Ti opravdani razlozi u biti su loša organizacija rada. Ta loša organizacija rada, vjerujte, ne ide samo na štetu klijenta, u konačnici to će platiti oni koje vi, Kia kontak, predstavljate.
Nakon ovog odgovora, kojim opravdavate sve prigovore, siguran sam da incident koji mi se dogodio nije slučajnost već praksa koju provodi Kia Hrvatska.
Osim što ste opravdali sve neprimjerene radnje u servisu, prijetite tužbom sudu zbog neovlašteng snimanja radnika u servisu.
Čega se bojite? Ima li u tom servisu nedopuštenih radnji, kriminala? Možda imam takve snimke? Ili servis nije za javnosti pokazati? Da nema snimke ne bi priznali "pomak vremena"?
Praksa je da servis vozila ima čekaonicu gdje klijenti čekaju dok se obavlja servis na vozilu. U takvim servisima klijenti mogu u svakom trenutku vidjeti gdje im je vozilo i što se na njemu radi. Stoga čudi prijetnja sudu zbog snimanja vašeg servisa na kojem su naša vozila.
Servis je smješten u barakama na Žitnjaku bez čekaonice ili prostora za klijente koji čekaju završetak servisa i "pomaka vremena". Dva ili dva i pol sata jako je puno vremena za provesti vani na pet stupnjeva celzijusa.
Ne, neću dalje poduzimati radnje prema inspekciji ili objavljivati video snimke iz jadnog servisa. Jednostavno ću pokušati zaboraviti Kia Hrvatska i sve vezano za nju.
Bez lijepog pozdrava,
Ivan Hrvačić
|