Datum: 17.10.2009 Nova afera? Hrvatske autoceste izgradile Konzumu cestu
Ako je vjerovati onome što piše na portalu Hrvatskih autocesta , a piše da su društvo s ograničenom odgovornošću i da upravljaju, grade i održavaju autoceste. Autocesta se opet, prema hrvatskom zakonu definira kao javna cesta posebno izgrađena i namijenjena isključivo za promet motornih vozila kojima je najmanja brzina kretanja 80 km/h... Dakle gradska prometnica ne odgovara definiciji autoceste, a izgradnja gradskih prometnica nije u opisu poslova Hrvatskih autocesta. Međutim, praksa je sasvim drugačija. Hrvatske autoceste dovršavaju suvremenu gradsku prometnicu u Velikoj Gorici. Tom prometnicom se usmjerava promet prema trgovačkom centru Konzum i ujedno zaobilazi konkurenciju. Dosadašnji promet prolazio je uz Lidl i Kaufland. Osim ceste, pretpostavljam, izgrađen je i nadvožnjak Gradići. Taj nadvožnjak u prvim planovima nije bio predviđen a promet iz Gradića trebao se dijeliti na nadvožnjak Lomnica i Kušanac. Istovremeno Hrvatske autoceste nisu dovršile dionicu autoceste od Zagreba do Velike Gorice. Ta dionica trebala je biti dovršena prošle godine. Rok dovršetka dionice prolongiran je za kraja ove godine, što opet neće biti ispoštovano. Stanje na terenu je daleko od dovršenja. Dovršeni poslovi napravljeni su loše a neki elementi ceste se raspadaju, zbog ne korištenja i ne održavanja ubrzano propadaju. Nedovršeni dijelovi gradilišta autoceste su zapušteni, obrasli korovom, na mjestima su nastali deponiji smeča.
U sav taj kaos uloženo je puno novca, novca koji je sada upucan u nešto što se ne koristi već nekoliko godina a i ne zna se kada će biti predano na korištenje. Ta autocesta trebala bi riješiti promet prema Sisku, Petrinjim Baniji i Bosni, te smanjiti gužve u Velikoj Gorici. No ako nema njih možda je vrijeme da uprava Hrvatskih autocesta: Jurica Prskalo, predsjednik • Članovi uprave: Marijo Lovrinčević, Josip Sapunar, Ivica Mlinarević izađu iz, pranjem novca kupljenih limuzina i podnesu izvješće o svom (ne)radu. Neka građani doznaju kako se troši njihov novac i za što se dižu krediti. Upravlja li ta uprava ičim ili je zbog korupcije i kriminala izgubila utjecaj i kontrolu? Umjesto uprave odluke, očito donose oni za koje se grade gradske prometnice ali i oni za koje se namještaju javni natječaji. I svakako odgovornost trebaju snositi i oni koji su upravu izabrali (bez natječaja) ali i oni koji nisu nadzirali (Zdravko Livaković) ali su izvođaćev audi serije 6 možda vozili. Oni bi trebali nadzirati:
|
|||
|