Home

SLIČNI TEKSTOVI

MUĆKE ARHIVA

Tagovi

  • DVANULA

    Blogarama - The Blog Directory

    Cro RSS

    26. veljace 2008.
    Vladajući, narod misli da “Ovako dalje ne ide!”

    Hrvatska je država koja svakim danom sve više tone u živo blato. Blato koje proizvodi oni koji bi trebali stvarati sigurno i čvrsto tlo. Zbog loših zakona i katastrofalne primjene tih zakona vlast je uglavnom zabavljena sama sobom. Izvršna, zakonodavna i sudbena vlast međusobno su se udružili i dijele “plijen” odnosno pljačkaju hrvatsku državu. Istovremeno međusobno se štite, štite učesnike pljački u svojim redovima. Takvom vladavinom došli smo u situaciju da je javnost upoznata za kriminalnim radnjama, da se opravdano sumnja na točno određene osobe iz vlasti u počinjena kriminalna dijela ali se ne poduzima ništa protiv počinitelja. Krivci se ne procesuiraju, već naprotiv događaju se apsurdi, umjesto u zatvorima krivci postaju ministri, premijeri, suci i zastupnici.

    Ivan Grubišić. Fotografija: HAU Split Hrvatska je prezadužena, ima slabu privredu, katastrofalnu državnu upravu. Takvo stanje generira inflaciju i usporava rast proizvodnje. Dugovi prijete da će premašiti prihode. U vanjskoj politici problemi sa susjedima. Godinama se ne rješavaju otvorena pitanja sa granicama, zaštitnim pojasom i drugim otvorenim pitanjima. Pregovori sa EU su u krizi od trenutka kada je trebalo prijeći iz riječi u dijela. Kada je trebalo uskladiti zakone i te zakone provesti u djelo, Hrvatski vladari su zatajili. Vladarima ne odgovara pravna država, ne odgovara demokracija.
    U pregovorima sa Europom ne prolaze laži i prijevare. Ne može se jedno reći, drugo potpisati a treće provesti. Europa, na užas naših vlastodržaca, želi kakvu takvu dosljednost i transparentnost. To je našeg vladajućeg Ivu šokiralo. Ne može on shvatiti da odmah na početku drugog mandata njegove obmane i laži ne prolaze. Razni Ivini sponzori ne mogu shvatiti da pristupni fondovi ne mogu ići kroz namještene natječaje uz podršku mita, korupcije i ucjene.

    U demokratskim višestranačkim državama postoji pozicija i opozicija i zajedno čine vlast. Jedni predlažu i provode a drugi kontroliraju i konstruktivno kritiziraju. Kako u Hrvatskoj ne postoji kontrola i kritika vlasti, ne postoji ili je u potpunosti nesposobna oporba. Oni koji su trebali biti oporba propustili su priliku da se organiziraju i tako organizirani obavljaju zadaće koje im proizlaze prema Ustavu i zakonima RH. Svojom nesposobnošću ili svjesnom namjerom pretvorili su Hrvatsku u nedemokratsku državu sa jednopartijskim sistemom. Tako smo dobili HDZ sa ograncima koji se zovu: HSS, HSLS, SDP, HNS, i tako dalje.

    Zbog svega kaosa koji je nastao u Hrvatskoj, kaosa koji prijeti velikom krizom i državnim bankrotom, dobro je došla svaka inicijativa koja bi trebala pomoći u rješavanju teškog stanja u državi. Kako je potrebno prvenstveno reorganizirati jalovi parlamentarni sistem smatram izuzetno dobrom i vrijednom inicijativom “Ovako dalje ne ide”, Građansko-etičkog foruma Hrvatske na čelu s dr. don Ivanom Grubišićem. Njihova akcija ima za cilj uspostavu institucija pravne i demokratske države.

    Građanska akcija traži:

    I. Na planu racionalnije i funkcionalnije državne uprave tražimo:
  • novu regionalnu, decentraliziranu administrativnu i izbornu podjelu Hrvatske na način, da povijesne regije Hrvatske postanu županije, a unutar regija-županija oko urbanih centara koji imaju od 20 do 30 tisuća stanovnika i više, župe do 150 jedinica; umjesto brojnih i skupih dosadašnjih općina, osnovati mjesne urede za stanovništvo (matični ured) i porez.
  • smanjenje broja zastupnika u Saboru! Umjesto dosadašnjih 153 na 80-do 90 najviše, jer je ovakav saziv preskup, neučinkovit, te stranačko-ideološki podijeljen. Na poseban način ističemo nužnost ukidanja političkih privilegija, jer se na dosadašnji način ne dobiva pozitivna selekcija zastupnika.

  • II. Na planu izbornog zakonodavstva tražimo:
  • ukidanje 11. izborne jedinice, tzv. izborne jedinice za dijasporu. Takva izborna eksteritorijalna jedinica ne postoji nigdje u svijetu. Ne dovodimo u pitanje pravo glasa hrvatskih državljana koji žive u inozemstvu. Oni se upisuju u biračke popise u izbornim jedinicama u kojima imaju ili su imali prebivalište u Hrvatskoj prije odlaska u inozemstvo. Pri tome je neophodno regulirati status bosansko-hercegovačkih Hrvata, koji nemaju i nisu nikada imali prebivalište u Republici Hrvatskoj. Prihvaćamo uvođenje dopisnog glasačkog prava.
  • ukidanje lista za nacionalne manjine, jer je protuustavno da se sa svega nekoliko stotina glasova postaje zastupnik u Saboru ili u drugim tijelima državne uprave. Hrvatska je jedinstveni primjer davanja prava glasa etničkim i vjerskim skupinama na posebnim listama, a i to je, nažalost, sastavni dio politikantskog inženjeringa velikih stranaka. Manjinska prava se najdjelotvornije štite putem saborskih komisija za nacionalne manjine.
  • transparentni i svim zainteresiranim stranama dostupan popis broja građana s pravom glasa, usklađen s brojem punoljetnih građana Hrvatske. Određeni analitičari tvrde da je na zadnjim izborima bilo više birača od punoljetnih građana čak do 626 000. Birački popisi moraju biti dostupni najmanje 3 mjeseca prije izbora.
  • promjene u izbornom zakonodavstvu po uzoru na njemački model, tako da uz liste političkih stranaka budu i liste kandidata pojedinih izbornih jedinica i da se omogući personalni izbor pojedinih kandidata a ne samo zaokruživanje lista. Tada se gubi politička suverenost koja u demokratskim državama pripada isključivo narodu.
  • Građansko-etički forum Hrvatske
    dr. don Ivan Grubišić, predsjedavajući


    Više dokument u pdf formatu
    Smatram da je akcija “Ovako dalje ne ide” sa svojim zahtjevima ušla u bit problema koji muče Hrvatsku. Ispunjavanje zahtjeva i njihovo provođenje je prvi korak prema pravdi i demokraciji. Tek kada će parlament, kao vrhovno tijelo u državi, ispravno funkcionirati možemo očekivati početak napretka u društvu. Ova građanska akcija, pa akcija za provedbu referenduma o pristupu u NATO-u , kao i druge akcije, dio su dužnosti i poslova za koji su plaćene parlamentarne stranke.
    Oporbene stranke su te koje trebaju reagirati kada vladajući zakažu. Nažalost, Hrvatska nema oporbe, umjesto opozicije kada pozicija griši, građani se organiziraju i pokreću akcije. Umjesto akcije oporbe, vođa najjače oporbene stranke zajedno sa svojim stranačkim vodstvom, poput ošamućenog boksera, vrte se u krug i bezmisleno udaraju oko sebe. Uglavnom na svoju i štetu naroda koji to bezumno glavinjanje plaća.
    Stoga, uskliknimo “Ovako dalje ne ide”, uključimo se i podržimo akciju.

    Tagovi: vlada

    Komentara(0)

    20. veljace 2008.
    Hrvatsko nebo strave

    Zračni prijevoz smatra se već dugo godina najsigurnijim prijevozom. Jedan od razloga za to sigurno leži u činjenica da se greške u zrakoplovstvu (pre)skupo plaćaju. Kod zrakoplovnih nesreća posljedice su velike, uglavnom nema preživjelih putnika i članova posade a materijalne štete na sredstvima su totalne. Da bi se spriječile te katastrofalne nesreće, ulaže se jako puno novca, truda i znanja u zrakoplove, aerodrome, opremu i osoblje. Radni procesi u zrakoplovstvu strogo su propisani međunarodnim i nacionalnim propisima i preporukama. Prijevozna sredstva i prateća oprema moraju zadovoljiti stroge standarde, podvrgnuti su čestim rigoroznim kontrolama i provjerama. Osoblje na zrakoplovima i u službi zrakoplovstva moraju biti dobro obučeni i istrenirani a u svom radu obavezni su pridržavati se propisanih normi.
    Fotografija: Uprava zračnog prometaHrvatska kao turistička zemlja, unatoč malom broju stanovnika, ima relativno razvijen zračni promet. Uz nacionalnog prijevoznika Croatia Airlines u zračnom prijevozu u Hrvatskoj sudjeluje i nekoliko manjih kompanija. Hrvatska ima i nekoliko aerodroma, najveći je u Zagrebu a ostali su uglavnom uz velika turistička središta na jadranskoj obali. Jadranski aerodromi svoj glavni promet ostvaruju u vrijeme turističke sezone.
    U skladu sa međunarodnim propisima i preporukama, pri Ministarstvu pomorstva, prometa i veza oformljena je i djeluje Uprava zračnog prometa. Ta uprava ima zadaću osigurati, provoditi i kontrolirati sve procese vezane uz zračni promet.
    Kako Uprava zračnog prometa obavlja svoju zadaću objavio je Nacional a mi dijelom prenosimo:

    Premda se službeno američko izvješće očekuje ovog tjedna, Nacional je doznao kako je još prije desetak dana američki veleposlanik Robert Bradtke donio loše vijesti u hrvatsko Ministarstvo vanjskih poslova.
    Američke zračne vlasti smatraju kako u hrvatskoj upravi za zračni promet, među ostalim, nema dovoljno kvalificiranih ljudi da obavljaju povjerene poslove, a sustav nadzora i certificiranja pilota i zrakoplova u Hrvatskoj je vrlo slab. Zapravo, američke zračne vlasti detektirale su ono što je već godinama javna tajna u Upravi zračnog prometa - ona ne samo da nema kontrolu nad većinom zrakoplova u registru, nego službenici koji tamo rade nemaju nikakvo operativno iskustvo iz zrakoplovstva i ima ih premalo, približno 30-ak. Kad je sezona letenja, od proljeća do jeseni veliki broj vlasnika manjih zrakoplova čeka na tehnički pregled i produljenje registracije mjesecima.
    Najviše štete od svega toga imao je hrvatski nacionalni zračni prijevoznik Croatia Airlines koji je s pozitivnom ocjenom prošao nadzor američkih zračnih vlasti. Međutim, zbog loših ocjena koje su Amerikanci dali Upravi zračnog prometa propao je posao za koji se Croatia Airlines spremao godinama.


    Ova informacija o “nesposobnosti” najviše institucije zadužene za upravljanje zračnim prometom, u najmanju ruku je zabrinjavajuća.
    Ponovno Hrvatska dobiva upozorenja da joj institucije ne funkcioniraju u skladu sa međunarodnim standardima. Ponovno odgovorni ne poduzimaju ništa da bi se stanje promjenilo. EU nas upozorava da ne valja pravosuđe i da smo zahvaćeni korupcijom. Vlada na to reagira raznim igrama i prijevarama.
    Svemu ovome mora se dodati loša i zakašnjela reakcija hrvatskih spasioca u slučaju gašenja turskog broda. Loša organizacija kod gašenja požara na Kornatima. U zračnom prometu svakako treba spomenuti vojni helikopter koji je pao u Vukovaru i helikopter koji je rigao vatru na kornatima. Pa tu je nezadovoljstvo pilota u Croatia Airlinesu i Požar u trafostanici Zračne luke Zagreb . Nesposobna uprava Zračne luke Zagreb i tako dalje...
    Svim ovim problemima zajednička je nekompetentna vlast i institucije vlasti. Njihov način odabira kadrova bez zakonskih procedura doveo je do predraspadnog stanja u većini, za život bitnih institucija. Pale su žrtve na Kornatima, otrovani su ljudi u Zagrebu, urušavaju se ulice, nestaju kuće, divljaju cijene, proizvodi se inflacija. Građanima ostaje malo mogučnosti. Mogu se moliti dragom bogu ili ne putovati kopnom, morem i zrakom. Uz put moraju dobro paziti da ih ne ugrozi kakvo prometalo iz nadležnosti Kalmetinog ministarstva, odnosno Sanaderovog carstva.

    Tagovi: promet

    Dodat ću samo da su zatrpani međunarodnim dokumentima koji su u stvari propisi kako se radi, a ne šalju ih i često ni ne znaju kome da pošalju koji dokument. O inspektoratu da i ne govorim. Kako možeš kontrolirati nešto ako nisi iz struke i ne poznaješ je. Živjelo znanje i zapošljavanje u RH.

    @madona, 20.2.2008. 21:44:27

    Živjelo znanje i zapošljavanje u RH.
    Kod nas se taj projekt zove "Hrvatska znanja" a svrha mu je prikriti neznanje :-)

    @, 21.2.2008. 8:10:15

    Komentara(2)

    17. veljace 2008.
    Hladan dan sa visokim tlakom, snježnom kraljicom i novom državom

    Velika GoricaNedjelja je, veljača 2008. godine. Meteorolozi kažu da je danas u Hrvatskoj najhladniji dan. Isto tako kažu da je izmjeren najviši tlak zraka u Zagrebu. Takvo vrijeme pogoduje gostima koji po Medvednici jure na skijama po umjetnom snijegu. Ganjaju snježnu obitelj, kralja i kraljicu. Uz njih bi mnogi građani pobjednicima rado dali i gradonačelnika.
    Dvadesetak tisuća navijača okupilo se i naguralo oko toga malo snijega i od zime huču ho, ho, ho. Sportaši to tumače kao navijanje. Ne znam da je baš tako.
    Negdje tamo daleko, tamo gdje je nekad bila Srbija, danas je Kosovo republika. U popodnevnim satima Skupština Kosova proglasila je samostalnost. Većinski narod na Kosovu slavi, manjinski kosovski narod žali. Žali zajedno sa većinskim srpskim narodom u Srbiji. “Vekovna ognjišta srpskog naroda” odcijepila su se od matice.
    Na prostorima bivše Jugoslavije završena je krvava drama koja je trajala godinama. Drama koja je proizvela neprocjenjive i nenadoknadive štete narodima koji tu žive. Nadam se da su se za sada svi koji su to željeli ili morali odcijepili i osamostalili. Da će konačno svi narodi krenuti prema nekom boljem i sigurnijem sutra.
    Ili se varam?
    Za narode bivše Juge nema boljeg sutra. Nakon raznih odcjepljenja i osamostaljenja probleme stvaramo sami sebe. Koristeći metode onih koje smo ratom otjerali, domaći “osloboditelji” na vlasti, svoje sugrađane žele osloboditi svega što je vrijedno. Oni su skinuli opanke, nekako zavezali kravate, ostavili koze i razštrkali se po hrvatskoj. Sada muzu sve što stignu. Ne brinu oni za demokraciju, zakon i ljudska prava. Oni priznaju pravo snalažljivijeg i grabežljivijeg. Ne brine ih što koze ne brste šume i što im zavičaj postaje šikara koja ljeti gori.
    Velika GoricaVrijeme nedjeljom brzo prolazi, eto skoro će devet sati. Ostaje mi samo da čestitam i zaželim građanima nove republike Kosovo puno uspjeha i sreće. Vjerujem da će im sada kolači i kruh biti bolji i slađi. U svakom slučaju neka im Hrvatska ne bude uzor za napredak. Neka ne koriste vozilo prema EU koje naš premijer nikako da stavi u brzinu.
    Kada je već dan takav, povjesan, izvukao sam fotoaparat, prošetao Velikom Goricom i opalio nekoliko fotografija. Neka me te fotografije podsjećaju na najhladniji dan, dan sa najvišim tlakom i dan kada su građani Kosova dobili svoju republiku. Kako je Gorica izgledala na taj dan pogledajmo u galeriji.

    Tagovi: Gorica

    Komentara(0)

    12. veljace 2008.
    Balvani na autocestama

    Uske, vijugave i često zakrčene ceste sve više odlaze u povijest. Njih zamjenjuju suvremene ceste koje su projektirane za veće brzine, veći protok vozila i veću sigurnost korisnika. Suvremene ceste trebale bi smanjiti vrijeme putovanja i troškove vezane uz prijevozna sredstva. Hrvatska je u poslijednjih nekoliko godina izgradila zavidan broj kilometra suvremenih autocesta. Do sada su spojeni ili će uskoro biti spojeni svi važni gospodarski centri u državi. Uz dobar automobil i puno novca može se vrlo brzo stići, recimo, od Splita do Mađarske granice. Isto tako od Krapine se vrlo brzo može doći do Slavonskog Broda i dalje prema ravnoj Slavoniji ili mračnoj Srbiji.

    Fotografija: HAC

    Kod izgradnje cesta više nema problema. Nema više prepreke koje graditelji ne bi mogli savladati. Postoje domaći stručnjaci: inženjeri i projektanti, vrijedni radnici i moćni strojevi koji mogu brzo i kvalitetno izgraditi cestu na svakoj dionici. Ponosan sam na nove ceste, njihovu kvalitetu i brzinu kojom su izgrađene. Veseli me što su te ceste uglavnom djelo domaćeg uma i vrijednih hrvatskih ruku.

    Ne veseli me cijena koju hrvatski građani i njihovi gosti, za korištenje te ceste, moraju platiti. Uz sve one poreze i namete koji se izdvajaju za ceste a ugrađeni su u cijenu pogonskog goriva, registraciju vozila i bog ga zna što sve ne, mora se plaćati i na ulazima ili izlazima tih suvremenih cesta.

    Na ulazima i izlazima iz cesta koje život znaće napravljena su mala naselja. Kućice u koje su smješteni blagajnici koji nam podižu i spuštaju rampu, troše naše dragocjeno vrijeme i za to nam uzimaju novac. Uvijek kada dolazim u neko od tih naselja sa rampom sjetim se ne tako davne “balvan revolucije”. Sjetim se tipova koji su rušili stabla na ceste i pokretali rat. Rat koji je bio besmislen i nepotreban.

    Naselja na autocestama za mene su također nepotrebna i besmislena. Besmisleno je graditi objekte u kojim će 24. sata dnevno biti zaposlene osobe koje će ometati promet da bi izvršili naplatu za korištenje ceste. Besmisleno je od novca naplaćenoga za ceste plaćati rampe, kućice i blagajnike. Rampe ne utječu na kvalitetu i sigurnost prometa, već naprotiv usporavaju promet i čine ga nesigurnijim.

    Iskustva naših susjeda

    Za razliku od nas, Austrija, Mađarska, Češka, Slovačka nemaju balvan revoluciju na cestama. Nemaju zastoja i nepotrebnih troškova. Naplatu korištenja autocesta riješili su uvođenjem vinjeta, odnosno napljepnica. Te naljepnice mogu se kupiti na benzinskim servisima. Za prodaju vinjeta nije potrebna izgradnja čitavih naselja uz cestu niti je potrebno zaposliti blagajnike. Vinjete se jednostavno prodaju poput državnih biljega. Vinjete vrijede za određeno vremensko razdoblje, od jednog dana do godinu dana.

    Primjer

    U Slovačkoj za vinjetu kojom se može osobnim automobilom voziti sedam dana na svim autocestama, potrebno je platiti 150 SKK ili u u našem novcu 32,71 kuna.
    Za nešto više novca 36,00 kuna u Hrvatskoj se možemo voziti samo u jednom smjeru od Sv. Helene do Goričana.

    Kontrola korištenja vinjeta na autocestama

    Prema iskustvima Austrije 98% automobila koristilo je vinjete. Uvođenje elektronske kontrole vinjeta, koja se upravo uvodi u Austriji, ima za cilj stopostotno korištenje vinjeta. Kazne za one koji ne koriste vinjetu je između 300 i 3000 €. Više na Business.hr.

    Kako se plaća cestarina u Hrvatskoj?

    Naplata u Hrvatskoj u najvećem dijelu naplaćuje se direktno na autocesti gotovinom. Uz gotovinu nude se i neke pogodnosti:

  • PRETPLATNIČKE KARATE (mjesečne ili godišnje)
  • KARNETI (fizičke osobe za I i II skupinu vozila)
  • SMART KARTICE
  • SEZONSKE SMART KARTICE
  • ENC-a (uređaj za beskontaktnu naplatu cestarine
  • Iz navedenog opisa jasno proizlazi da je naplata cestarine u hrvatskoj nauka za sebe. Izkomplicirana do krajnosti. Zamućena i zamraćena. Kao takva teško kontrolirana. Gotovina, razne povlastice, karneti i kartice idealni su za privatni "posao" ili "posao" organiziranih skupina unutar državnog aparata. Šverca se, krade, korumpira sve uz zaštitu visoke politike. Nije važno što se takvom poslovanju protivi struka, što su takav naćin poslovanja napustile zemlje u okruženju. Važno je da se zbrinu rođaci, podanici, stranački i koalicijski poslušnici. U tim poslovima davno se vozi u petoj brzini ali u smijeru suprotnom od Europe.
    Zašto ne, sve to naivni korisnici plaćaju još uredno u koloni čekaju.
    Nisu li slično htjeli i oni '91?

    Tagovi: putovanje

    Komentara(0)


    ARHIVA

  • Partijska diktatura
  • *Komentara(0)
  • Prokletstvo političara, imam a nemam
  • *Komentara(0)
  • Velika Gorica, prometna provincija
  • *Komentara(0)
  • Koliko su blogeri anonimni na mreži?
  • *Komentara(0)
  • Hrvatska vlast provodi diskriminaciju
  • *Komentara(0)
  • Bandićev udar na pravni sistem
  • *Komentara(0)
  • Moral, nadzor, kontrola, kriminal
  • *Komentara(0)
  • Hrvatska i Zagreb na mafijaškoj ruti
  • *Komentara(0)
  • Koliko vrijede političke stranke?
  • *Komentara(3)
  • Koga bi rado vidjeli za predsjednika RH?
  • *Komentara(1)
  • Cenzura pravne države
  • *Komentara(0)
  • Inflacija oko 7%, dug 34,9 milijardi eura
  • *Komentara(0)
  • Kume, pošto zastupnik?
  • *Komentara(0)
  • Crna kronika iz “Bijele knjige”
  • *Komentara(0)
  • Europo pomozi i ne daj da te lažu
  • *Komentara(0)
    *Komentara(0)
    *Komentara(0)
  • I palice biraju gradonačelnike
  • *Komentara(0)
  • Nagibni SDP ostao bez Zagreba
  • *Komentara(0)
    *Komentara(0)
  • Bandić naredio “obradu” Rađenovića?
  • *Komentara(0)
  • Imam plan kako da oživim san
  • *Komentara(1)
  • Putovanje iz Balkana u Europu
  • *Komentara(0)
  • Pet izgubljenih godina, a tek na početku
  • *Komentara(0)
  • Sve je to od lošeg kokaina
  • *Komentara(0)
  • Danas sam se osjećao dobro
  • *Komentara(0)
  • Alergija nam uljeće, kih, šmrc
  • *Komentara(0)
    *Komentara(2)
  • Kuda ide Hrvatska?
  • *Komentara(3)
  • Evolucija ili revolucija?
  • *Komentara(10)
  • Vladine probavne smetnje
  • *Komentara(0)
  • Zastupnici ili fekalisti?
  • *Komentara(0)
    *Komentara(3)
  • Kukavičje gnijezdo
  • *Komentara(2)
    *Komentara(0)
    *Komentara(0)
  • Hrvatsko nebo strave
  • *Komentara(2)
    *Komentara(0)
  • Balvani na autocestama
  • *Komentara(0)
  • Hrvatska kao kazalište
  • *Komentara(0)
  • Kaznena prijava protiv Slobodana Ljubičića
  • *Komentara(0)
  • Fašnik u Velikoj Gorici
  • *Komentara(0)
    *Komentara(2)
  • Hrvatska u krizi, SDP-ovci u sjeni
  • *Komentara(0)
    *Komentara(0)
  • Tramvajem u propast
  • *Komentara(0)
  • Otvoreno pismo Zagrebačkom holdingu
  • *Komentara(0)
  • Kapetan Ivo i njegovi (ne)časnici
  • *Komentara(0)
  • EU ne želi Sanaderovu banana državu
  • *Komentara(0)
  • Imaju li suci obraz?
  • *Komentara(0)
    *Komentara(1)
    *Komentara(0)
  • Policija zaboravila da je odustala
  • *Komentara(1)
  • Znanje i poštenje
  • *Komentara(1)
  • Jad i bijeda Hrvatske vanjske politike
  • *Komentara(0)
  • Bonovi kao sredstvo plaćanja, zabranjeni
  • *Komentara(0)
    *Komentara(1)
  • Bandiću Hrvatska ima Ustav i zakone
  • *Komentara(0)
  • Kriminal u gruntovnici
  • *Komentara(0)
    *Komentara(3)
  • Pregovori za vladu i korupcija
  • *Komentara(3)
  • Sukob interesa, što je to?
  • *Komentara(0)
  • Prvenstvo Istočne Europe u lažima, HDZ vodi
  • *Komentara(4)
    *Komentara(0)
    *Komentara(1)
  • HRT – hadezeova radiotelevizija
  • *Komentara(0)
  • Sanader plitak i tašt
  • *Komentara(0)
    *Komentara(0)
    *Komentara(0)
  • Dovršena autocesta Zagreb – Sisak?
  • *Komentara(0)
  • Pravna država po Sanaderu
  • *Komentara(0)
    *Komentara(1)
  • Sanader mostom do financijskog sloma
  • *Komentara(2)
    *Komentara(2)
  • Policijska država
  • *Komentara(0)
    *Komentara(0)
  • Mučke na Bandićev način
  • *Komentara(0)
  • Hrvatska ostala bez 100 milijuna eura
  • *Komentara(0)
  • Bajić odgovoran za Hašku sramotu
  • *Komentara(0)
  • Lijep, pametan i žedan
  • *Komentara(0)
    *Komentara(0)
  • HSP ostao bez Tadića i Rožića
  • *Komentara(0)
  • HDZ-ov Maestro udarac u prazno
  • *Komentara(1)
    *Komentara(0)
  • Damski lov na divlje svinje
  • *Komentara(0)
  • Spriječimo ih da nas kradu!
  • *Komentara(0)
  • Spaljena odgovornost
  • *Komentara(0)
  • SDP ruši kineski zid
  • *Komentara(0)
  • SDP protiv sebe
  • *Komentara(0)
    *Komentara(1)
    *Komentara(0)
  • Tajna demokracija
  • *Komentara(0)
  • Nesposobni i pokvareni
  • *Komentara(0)
  • Lovište ŠOLTA stradalo u požaru
  • *Komentara(0)
    *Komentara(0)
  • Nadzorni odbori, licencirana neodgovornost
  • *Komentara(0)
  • Zastupnici izglasajte nepovjerenje sebi
  • *Komentara(0)
  • Softverska prijevara u HFP
  • *Komentara(0)
  • Izvanredno stanje u RH
  • *Komentara(0)
  • Hrvatska u ratu?
  • *Komentara(0)
  • Standardi SDP-a
  • *Komentara(0)
  • Drska prijevara
  • *Komentara(2)
  • Jamstvena kartica HDZ-a
  • *Komentara(0)
  • Korupcija razara pravosuđe i zdravstvo
  • *Komentara(0)
    *Komentara(1)
  • Slaba karika SDP-a
  • *Komentara(0)
  • Banka sa dugim prstima
  • *Komentara(0)
  • Tko je ukrao autocestu?
  • *Komentara(0)
  • Most koji spaja Zagreb sa ničim
  • *Komentara(0)
  • Kad hormoni polude
  • *Komentara(0)
  • Praznik rada, graha i kobasica
  • *Komentara(0)
  • Redizajn istine
  • *Komentara(0)
  • EU šamar
  • *Komentara(0)
  • Jednoumlje, višeumlje = lijepa naša
  • *Komentara(1)
  • Tržišna ekonomija ili korupcija?
  • *Komentara(2)
  • Voda za trovanje?
  • *Komentara(0)
  • Peti zagrebački kapitalni projekt
  • *Komentara(0)
  • Pranje novca
  • *Komentara(0)
  • Pranje novca II
  • *Komentara(0)
  • Bandićevi gaditelji
  • *Komentara(2)
  • Špijunsko poduzetništvo
  • *Komentara(2)
  • Izbori ili noćna mora?
  • *Komentara(0)
  • Montirani sudski postupak
  • *Komentara(0)
  • Osveta u ime Republike Hrvatske
  • *Komentara(0)
  • Zračna luka u slici i neprilici
  • *Komentara(0)
  • Osnovan Klub branitelja Zračne luke Zagreb
  • *Komentara(0)
  • Inicijativa za osnivanje kluba branitelja
  • *Komentara(0)