SLIČNI TEKSTOVI |
MUĆKE ARHIVA |
Tagovi |
||
|
26. veljace 2008.
Vladajući, narod misli da “Ovako dalje ne ide!”
Hrvatska je država koja svakim danom sve više tone u živo blato. Blato koje proizvodi oni koji bi trebali stvarati sigurno i čvrsto tlo. Zbog loših zakona i katastrofalne primjene tih zakona vlast je uglavnom zabavljena sama sobom. Izvršna, zakonodavna i sudbena vlast međusobno su se udružili i dijele “plijen” odnosno pljačkaju hrvatsku državu. Istovremeno međusobno se štite, štite učesnike pljački u svojim redovima. Takvom vladavinom došli smo u situaciju da je javnost upoznata za kriminalnim radnjama, da se opravdano sumnja na točno određene osobe iz vlasti u počinjena kriminalna dijela ali se ne poduzima ništa protiv počinitelja. Krivci se ne procesuiraju, već naprotiv događaju se apsurdi, umjesto u zatvorima krivci postaju ministri, premijeri, suci i zastupnici. Hrvatska je prezadužena, ima slabu privredu, katastrofalnu državnu upravu. Takvo stanje generira inflaciju i usporava rast proizvodnje. Dugovi prijete da će premašiti prihode. U vanjskoj politici problemi sa susjedima. Godinama se ne rješavaju otvorena pitanja sa granicama, zaštitnim pojasom i drugim otvorenim pitanjima. Pregovori sa EU su u krizi od trenutka kada je trebalo prijeći iz riječi u dijela. Kada je trebalo uskladiti zakone i te zakone provesti u djelo, Hrvatski vladari su zatajili. Vladarima ne odgovara pravna država, ne odgovara demokracija. U demokratskim višestranačkim državama postoji pozicija i opozicija i zajedno čine vlast. Jedni predlažu i provode a drugi kontroliraju i konstruktivno kritiziraju. Kako u Hrvatskoj ne postoji kontrola i kritika vlasti, ne postoji ili je u potpunosti nesposobna oporba. Oni koji su trebali biti oporba propustili su priliku da se organiziraju i tako organizirani obavljaju zadaće koje im proizlaze prema Ustavu i zakonima RH. Svojom nesposobnošću ili svjesnom namjerom pretvorili su Hrvatsku u nedemokratsku državu sa jednopartijskim sistemom. Tako smo dobili HDZ sa ograncima koji se zovu: HSS, HSLS, SDP, HNS, i tako dalje. Zbog svega kaosa koji je nastao u Hrvatskoj, kaosa koji prijeti velikom krizom i državnim bankrotom, dobro je došla svaka inicijativa koja bi trebala pomoći u rješavanju teškog stanja u državi. Kako je potrebno prvenstveno reorganizirati jalovi parlamentarni sistem smatram izuzetno dobrom i vrijednom inicijativom “Ovako dalje ne ide”, Građansko-etičkog foruma Hrvatske na čelu s dr. don Ivanom Grubišićem. Njihova akcija ima za cilj uspostavu institucija pravne i demokratske države. Građanska akcija traži:
Više dokument u pdf formatu Smatram da je akcija “Ovako dalje ne ide” sa svojim zahtjevima ušla u bit problema koji muče Hrvatsku. Ispunjavanje zahtjeva i njihovo provođenje je prvi korak prema pravdi i demokraciji. Tek kada će parlament, kao vrhovno tijelo u državi, ispravno funkcionirati možemo očekivati početak napretka u društvu. Ova građanska akcija, pa akcija za provedbu referenduma o pristupu u NATO-u , kao i druge akcije, dio su dužnosti i poslova za koji su plaćene parlamentarne stranke. Oporbene stranke su te koje trebaju reagirati kada vladajući zakažu. Nažalost, Hrvatska nema oporbe, umjesto opozicije kada pozicija griši, građani se organiziraju i pokreću akcije. Umjesto akcije oporbe, vođa najjače oporbene stranke zajedno sa svojim stranačkim vodstvom, poput ošamućenog boksera, vrte se u krug i bezmisleno udaraju oko sebe. Uglavnom na svoju i štetu naroda koji to bezumno glavinjanje plaća. Stoga, uskliknimo “Ovako dalje ne ide”, uključimo se i podržimo akciju. Tagovi: vlada
Komentara(0) 20. veljace 2008.
Hrvatsko nebo strave
Zračni prijevoz smatra se već dugo godina najsigurnijim prijevozom. Jedan od razloga za to sigurno leži u činjenica da se greške u zrakoplovstvu (pre)skupo plaćaju. Kod zrakoplovnih nesreća posljedice su velike, uglavnom nema preživjelih putnika i članova posade a materijalne štete na sredstvima su totalne. Da bi se spriječile te katastrofalne nesreće, ulaže se jako puno novca, truda i znanja u zrakoplove, aerodrome, opremu i osoblje. Radni procesi u zrakoplovstvu strogo su propisani međunarodnim i nacionalnim propisima i preporukama. Prijevozna sredstva i prateća oprema moraju zadovoljiti stroge standarde, podvrgnuti su čestim rigoroznim kontrolama i provjerama. Osoblje na zrakoplovima i u službi zrakoplovstva moraju biti dobro obučeni i istrenirani a u svom radu obavezni su pridržavati se propisanih normi.
Ova informacija o “nesposobnosti” najviše institucije zadužene za upravljanje zračnim prometom, u najmanju ruku je zabrinjavajuća. Ponovno Hrvatska dobiva upozorenja da joj institucije ne funkcioniraju u skladu sa međunarodnim standardima. Ponovno odgovorni ne poduzimaju ništa da bi se stanje promjenilo. EU nas upozorava da ne valja pravosuđe i da smo zahvaćeni korupcijom. Vlada na to reagira raznim igrama i prijevarama. Svemu ovome mora se dodati loša i zakašnjela reakcija hrvatskih spasioca u slučaju gašenja turskog broda. Loša organizacija kod gašenja požara na Kornatima. U zračnom prometu svakako treba spomenuti vojni helikopter koji je pao u Vukovaru i helikopter koji je rigao vatru na kornatima. Pa tu je nezadovoljstvo pilota u Croatia Airlinesu i Požar u trafostanici Zračne luke Zagreb . Nesposobna uprava Zračne luke Zagreb i tako dalje... Svim ovim problemima zajednička je nekompetentna vlast i institucije vlasti. Njihov način odabira kadrova bez zakonskih procedura doveo je do predraspadnog stanja u većini, za život bitnih institucija. Pale su žrtve na Kornatima, otrovani su ljudi u Zagrebu, urušavaju se ulice, nestaju kuće, divljaju cijene, proizvodi se inflacija. Građanima ostaje malo mogučnosti. Mogu se moliti dragom bogu ili ne putovati kopnom, morem i zrakom. Uz put moraju dobro paziti da ih ne ugrozi kakvo prometalo iz nadležnosti Kalmetinog ministarstva, odnosno Sanaderovog carstva. Tagovi: promet Dodat ću samo da su zatrpani međunarodnim dokumentima koji su u stvari propisi kako se radi, a ne šalju ih i često ni ne znaju kome da pošalju koji dokument. O inspektoratu da i ne govorim. Kako možeš kontrolirati nešto ako nisi iz struke i ne poznaješ je. Živjelo znanje i zapošljavanje u RH. @madona, 20.2.2008. 21:44:27Živjelo znanje i zapošljavanje u RH.Kod nas se taj projekt zove "Hrvatska znanja" a svrha mu je prikriti neznanje :-)@, 21.2.2008. 8:10:15 Komentara(2) 17. veljace 2008.
Hladan dan sa visokim tlakom, snježnom kraljicom i novom državom
Nedjelja je, veljača 2008. godine. Meteorolozi kažu da je danas u Hrvatskoj najhladniji dan. Isto tako kažu da je izmjeren najviši tlak zraka u Zagrebu. Takvo vrijeme pogoduje gostima koji po Medvednici jure na skijama po umjetnom snijegu. Ganjaju snježnu obitelj, kralja i kraljicu. Uz njih bi mnogi građani pobjednicima rado dali i gradonačelnika. Tagovi: Gorica
Komentara(0) 12. veljace 2008.
Balvani na autocestama
Uske, vijugave i često zakrčene ceste sve više odlaze u povijest. Njih zamjenjuju suvremene ceste koje su projektirane za veće brzine, veći protok vozila i veću sigurnost korisnika. Suvremene ceste trebale bi smanjiti vrijeme putovanja i troškove vezane uz prijevozna sredstva. Hrvatska je u poslijednjih nekoliko godina izgradila zavidan broj kilometra suvremenih autocesta. Do sada su spojeni ili će uskoro biti spojeni svi važni gospodarski centri u državi. Uz dobar automobil i puno novca može se vrlo brzo stići, recimo, od Splita do Mađarske granice. Isto tako od Krapine se vrlo brzo može doći do Slavonskog Broda i dalje prema ravnoj Slavoniji ili mračnoj Srbiji. Kod izgradnje cesta više nema problema. Nema više prepreke koje graditelji ne bi mogli savladati. Postoje domaći stručnjaci: inženjeri i projektanti, vrijedni radnici i moćni strojevi koji mogu brzo i kvalitetno izgraditi cestu na svakoj dionici. Ponosan sam na nove ceste, njihovu kvalitetu i brzinu kojom su izgrađene. Veseli me što su te ceste uglavnom djelo domaćeg uma i vrijednih hrvatskih ruku. Ne veseli me cijena koju hrvatski građani i njihovi gosti, za korištenje te ceste, moraju platiti. Uz sve one poreze i namete koji se izdvajaju za ceste a ugrađeni su u cijenu pogonskog goriva, registraciju vozila i bog ga zna što sve ne, mora se plaćati i na ulazima ili izlazima tih suvremenih cesta. Na ulazima i izlazima iz cesta koje život znaće napravljena su mala naselja. Kućice u koje su smješteni blagajnici koji nam podižu i spuštaju rampu, troše naše dragocjeno vrijeme i za to nam uzimaju novac. Uvijek kada dolazim u neko od tih naselja sa rampom sjetim se ne tako davne “balvan revolucije”. Sjetim se tipova koji su rušili stabla na ceste i pokretali rat. Rat koji je bio besmislen i nepotreban. Naselja na autocestama za mene su također nepotrebna i besmislena. Besmisleno je graditi objekte u kojim će 24. sata dnevno biti zaposlene osobe koje će ometati promet da bi izvršili naplatu za korištenje ceste. Besmisleno je od novca naplaćenoga za ceste plaćati rampe, kućice i blagajnike. Rampe ne utječu na kvalitetu i sigurnost prometa, već naprotiv usporavaju promet i čine ga nesigurnijim. Iskustva naših susjedaZa razliku od nas, Austrija, Mađarska, Češka, Slovačka nemaju balvan revoluciju na cestama. Nemaju zastoja i nepotrebnih troškova. Naplatu korištenja autocesta riješili su uvođenjem vinjeta, odnosno napljepnica. Te naljepnice mogu se kupiti na benzinskim servisima. Za prodaju vinjeta nije potrebna izgradnja čitavih naselja uz cestu niti je potrebno zaposliti blagajnike. Vinjete se jednostavno prodaju poput državnih biljega. Vinjete vrijede za određeno vremensko razdoblje, od jednog dana do godinu dana. Primjer U Slovačkoj za vinjetu kojom se može osobnim automobilom voziti sedam dana na svim autocestama, potrebno je platiti 150 SKK ili u u našem novcu 32,71 kuna.Za nešto više novca 36,00 kuna u Hrvatskoj se možemo voziti samo u jednom smjeru od Sv. Helene do Goričana. Kontrola korištenja vinjeta na autocestama Prema iskustvima Austrije 98% automobila koristilo je vinjete. Uvođenje elektronske kontrole vinjeta, koja se upravo uvodi u Austriji, ima za cilj stopostotno korištenje vinjeta. Kazne za one koji ne koriste vinjetu je između 300 i 3000 €. Više na Business.hr. Kako se plaća cestarina u Hrvatskoj? Naplata u Hrvatskoj u najvećem dijelu naplaćuje se direktno na autocesti gotovinom. Uz gotovinu nude se i neke pogodnosti: Zašto ne, sve to naivni korisnici plaćaju još uredno u koloni čekaju. Nisu li slično htjeli i oni '91? Tagovi: putovanje
Komentara(0) |
ARHIVA *Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(3)
*Komentara(1)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(1)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(2)
*Komentara(3)
*Komentara(10)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(3)
*Komentara(2)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(2)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(2)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(1)
*Komentara(0)
*Komentara(1)
*Komentara(1)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(1)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(3)
*Komentara(3)
*Komentara(0)
*Komentara(4)
*Komentara(0)
*Komentara(1)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(1)
*Komentara(2)
*Komentara(2)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(1)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(1)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(2)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(1)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(1)
*Komentara(2)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(2)
*Komentara(2)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
*Komentara(0)
|