Datum: 13.04.2015 Dobit strancima, rizik domaćimaHrvatska vlada, zbog samo njoj znanih razloga, dala je u koncesiju zagrebačku zračnu luku. Ta luka poslovala je pozitivno. Razni, političko podobni, mafijaško orijentirani rukovodeći kadrovi godinama nisu je mogli financijski ugroziti. A stvarno su se trudili. Zračnoj luci je trebalo stručno vodstvo koje bi je reorganiziralo i opoštenilo i ona bi svojim sredstvima nadoknadila zaostatke u razvoju, te napravila famozni putnički terminal. Nažalost, političari se zaigrali i zračnu luku dali u koncesiju. Ako je vjerovati provedenom natječaju, najbolji ponuđač je bio ZAIC - A LIMITED s adresom 1 Park Row, Leeds,West Yorkshir u Velikoj Britaniji. Ta tvrtka osnovana je za natječaj za koncesiju na Zračnoj luci Zagreb. Osnovana je u "kuhinji", nije imala kapitala, nije imala zaposlenih, nije imala radnih referenci, ali dobila je koncesiju. Nitko nije javno stao svojim imenom i ugledom iza te tvrtke. Po dobivanju koncesije došli su i dioničari sa sljedećim udjelima: : Aéroports de Paris Management, 20.77%; Bouygues Bâtiment International, 20.77%; Marguerite Fund, 20.77%; IFC, 17.58%; TAV Airports, 15.0%;and Viadukt, 5.11%. Zagreb Airport concession reaches financial close Po potpisivanju Ugovora o koncesiji, vlada ga proglasila najboljim ugovorom do sada. Ovih dana ta tvrdnja o najboljem ugovoru, pretvorila se u najbolju laž. Naime, vlada je izdala jamstvo za kredit kojim se gradi putnički terminal, a što je doznao Večernji list. Vlada jamči za kredit stranoj firmi, ZAIC-u, da bi oni trošili kredit i na njemu zarađivali dioničari. Ako zarade ne bi bilo, recima zbog njihovog lošeg vođenja tvrtkom, oni bi jednostavno otišli, povukli se. Nemaju imovinu, a kuhinja gdje su registrirani, vjerojatno je u najmu. Kod podjele kolača, dioničari su prepustili upravljanje zračnom lukom, Aéroports de Paris Management i TAV Airports. Izgradnja terminala je u tijeku i vrijeme će pokazati koliko su uspješni. Kako je zbog Hajdaševe šlampavosti povećan deficit |
|