Mućke

Datum: 13.04.2015

Dobit strancima, rizik domaćima


Hrvatska vlada, zbog samo njoj znanih razloga, dala je u koncesiju zagrebačku zračnu luku. Ta luka poslovala je pozitivno. Razni, političko podobni, mafijaško orijentirani rukovodeći kadrovi godinama nisu je mogli financijski ugroziti. A stvarno su se trudili.
Zračnoj luci je trebalo stručno vodstvo koje bi je reorganiziralo i opoštenilo i ona bi svojim sredstvima nadoknadila zaostatke u razvoju, te napravila famozni putnički terminal.
Nažalost, političari se zaigrali i zračnu luku dali u koncesiju.
Ako je vjerovati provedenom natječaju, najbolji ponuđač je bio ZAIC - A LIMITED s adresom 1 Park Row, Leeds,West Yorkshir u Velikoj Britaniji. Ta tvrtka osnovana je za natječaj za koncesiju na Zračnoj luci Zagreb. Osnovana je u "kuhinji", nije imala kapitala, nije imala zaposlenih, nije imala radnih referenci, ali dobila je koncesiju. Nitko nije javno stao svojim imenom i ugledom iza te tvrtke.
Po dobivanju koncesije došli su i dioničari sa sljedećim udjelima: : Aéroports de Paris Management, 20.77%; Bouygues Bâtiment International, 20.77%; Marguerite Fund, 20.77%; IFC, 17.58%; TAV Airports, 15.0%;and Viadukt, 5.11%. Zagreb Airport concession reaches financial close
Po potpisivanju Ugovora o koncesiji, vlada ga proglasila najboljim ugovorom do sada.
Ovih dana ta tvrdnja o najboljem ugovoru, pretvorila se u najbolju laž. Naime, vlada je izdala jamstvo za kredit kojim se gradi putnički terminal, a što je doznao Večernji list.
Vlada jamči za kredit stranoj firmi, ZAIC-u, da bi oni trošili kredit i na njemu zarađivali dioničari. Ako zarade ne bi bilo, recima zbog njihovog lošeg vođenja tvrtkom, oni bi jednostavno otišli, povukli se. Nemaju imovinu, a kuhinja gdje su registrirani, vjerojatno je u najmu.

Kod podjele kolača, dioničari su prepustili upravljanje zračnom lukom, Aéroports de Paris Management i TAV Airports. Izgradnja terminala je u tijeku i vrijeme će pokazati koliko su uspješni.
Financijski baš i nisu uspješni i to pokušavaju nadoknaditi nebulaznim cijenama parkiranja. Parkirna mjesta su manja od propisanih. Tako da za do 1. sata treba platiti 27. kuna.. Kako i ta cijena nije popunila njihove financijske rupe, dosjetili su se monopola. Zatvorili su cestu prema četvrti Pleso kako putnici ne bi mogli parkirati jeftinije.
Kada smo već kod monopola ne smije se zaboraviti da na zračnoj luci ne postoji slobodno tržište. Sa svim trgovinama i restoranima upravlja koncesionar.
I na kraju, francusko - turski stručnjaci za upravljanje aerodromima nisu se iskazali niti u organizaciji. Stanje je na nivo, ne zna se tko pije tko plaća. Kvaliteta usluga pada. Sve manje stručnjaka.
A zašto bi se i trudili, kvalitetno radili, rizika nemaju a sebe budu debelo namirili. Kada neće biti zarade, oni idu.
Oni nadgledaju koncesionara Sve to uz blagoslov vlade. Vladini stručnjaci, nadgledaju koncesionara. Njih petero, predvođeni Miroslavom Drljačom, s pet luksuzna automobila, rezerviranim parkirnim mjestom, u novouređenim uredima, s novim namještajem, osiguravaju koncesionaru da radi što hoće, pa i kaznena djela.
Na fotografiji su vozila koje koriste petero zaposlenika Zračne luke Zagreb kojima je posao nadgledanje koncesionara. Nedostaje jedan pasat, netko danas spava drugdje. Golfa koristi tajnica. Se to na račun poreznih obveznika.
Hvala, merci, teşekkür ederim, Milanoviću, Hajdašu-Dončiću...

Dopuna 14. travnja 2014.
Kako je zbog Hajdaševe šlampavosti povećan deficit


E mail

Komentiraj

Ispis
  • ha, dvjesto obitelji? u italiji mafijaški ogranak zovu obitelj. jesu to te famozne hrvatske obitelji? te, takozvane obitelji imaju vladu, pravosuđe, vlast. na građanima je još težak put da oni dođu do svoje vlade...

    ivan, 18.05.2015 08:32:14
  • Kud sreće da je to jedina glupost što je vlada učinila.Rasprodala je cijelu Hrvatsku u koju se zaklinjala.Kenulo je nepošteno od one izjave o dvjesto bogatih Hrvata s time da sam ja najbogatiji a stoga sitnog zuba će nam biti sluge pokorni.Nažalost to smo i dočekali.Pojedinci neznaju kud će s novcima,a večina za njih radi za tri tisuće kuna dok im za život treba šest.Svjedok si i sam koliko je pošteno naše sudstvo.Takvih nepoštenjaka teško je nači u ovom jadnom svijetu.

    POBRO, 16.05.2015 12:18:57
  • Komentara(2)