Datum: 28.11.2009 Pljačku u Hrvatskim autocestama blagoslovio Hrvatski sabor
Odvjetništvo i policija i dalje rade samo ono što im močna političko - kriminalna elita dozvoli. Da nije tako, u zatvoru bi prvenstveno sjedili ministar Kalmeta i njegov "umorni" bivši tajnik Livaković. Između njihovih čelija, ležao bi režiser i dramaturg koji je sve njih izmislio organizirao i koristio. Doktor Ivo Sanader. Ti "veliki" hrvati i kršćani , iako bez zakonske osnove, kadrovirali su uprave, nadzorne odbore, sve bitne odluke vezane uz Hrvatske autoceste donosili su u kabinetu ministra. Navedeno je poznato već nekoliko godina. Hrvatski sabor o tome je izvijestio SDP-ov zastupnik Pančić. Zastupnik Pančić svoje tvrdnje potkrijepio je dokazima, svjedocima i plišnatom hobotnicom. Nažalost, zastupnika nije podržala čak niti njegova partija. Nije se dogodila istraga već se pljačka nastavila uz "sada nam nitko ništa ne može". Učinjene su nove štete kroz ne brojne kriminale radnje. Za sve štete odgovorni su prvenstveno političari, pozicija i opozicija. Oni su znali ali nisu ništa poduzeli.
Zanimljiv je izbor i imenovanje novog predsjednika uprave Hrvatskih autocesta, ">Stjepka Bobana. Gospodin Boban došao je s mjesta predsjednika uprave Hrvatskih cesta. Odabran je vjerojatno zato što je uspješno spriječio iznošenje informacija o poslovanju HC-a. Naime, Hrvatske ceste ne posluju drugačije od Hrvatskih autocesta. Posluju s istim tvrtkama: IGH, Konstruktor, Vijadukt i Hidroelektra. Isti im je vlasnik. Država. Predsjednik Nadzornog odbora im je, kao i u HAC-u do smjene, Zdravko Livaković. Isti ministar koji pojma nema, Kalmeta. Ceste su nadležne za izgradnju mosta za Pelješac. Most je sinonim za mutne poslove. Razlika je samo što ceste nemaju Mijata Stanića da sakupi i objavi dokaze za nepravilnosti u radu uprave Hrvatskih cesta. Osobno sam imao nesreću poslovati s bahatim cestama. Nesposobnost i drskost glavne su karakteristike te menadžerske nakupine. Boban ne odgovara na pismene pritužbe, preko tajnice odbija telefonske razgovore. Njegovi podređeni rijetko su na radnom mjestu, obećavaju ne izvršavaju. Lažu. Ne isplačuju kamatu na isplate koje kasne. Ne daju konačni obračun nakon realizacije posla. O poslovanju Hrvatskih cesta pod palicom Stjepka Bobana pisao sam: Država može sve, izvlastiti, odrediti cijenu i ne platiti i >Hrvatske ceste napustili izvoditelji. Za konkretan primjer gospodarenja u Hrvatskim cestama potrebno je otići u Veliku Goricu.Tamo se gradi obilaznica koja je podignuta u nebesa. Takva nebeska cesta u naseljenom prostorima odvaja četvrti, mjesta i ljude, poput berlinskog zida. Ekonomičnost, dinamika i rokovi u izgradnji su nešto što Hrvatske ceste ne poznaju. Na kraju jedna pohvala. S dubokim poštovanjem pohvalio bih gospodina Mijata Stanića sindikalnog povjerenika u Hrvatskim autocestama koji je uz pomoć medija, portala indeks.hr, Jutarnjeg lista i nekih drugih, uspio prisiliti vladu da smjeni upravu i predsjednika nadzornog odbora te državno odvjetništvo da pokrene kakvu – takvu istragu. Ovaj usamljeni primjer sindikalnog djelovanja Mijata Stanića pokazuje kolika je nesposobnost i korumpiranost u sindikalnim rukovodstvima. Prema zakonu o radu radnici preko svojih sindikalnih predstavnika sudjeluju u odlučivanju. Sindikati imaju radnička vijeća, predstavnike u nadzornim odborima. Preko njih sindikati dobiju izvješća o radu, financijska i revizijska izvješća. Sindikalni predstavnici se na račun poslodavca educiraju da bi mogli sudjelovati u odlučivanju. Gdje su rezultati? Je li sindikalna šutnja o kriminalu znak da su korumpirani? Novi ministar Popijać je u pravu kada kaže da poslodavci, za razliku od sindikalista rade. Poslodavci su očito uspješniji, kupili sindikate i rade što ih volja!
|
|||
|